Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Sony Vaio S
Campanie umanitara
Interactive Intelligence
Gold Unified Communications
Petrom
Cloud for All
SmartCities
servicii securitate
Zebra ZQ500
mini-server IoT
solutii retail
solutii FIDO
TS-228A
rootkit
ARCHOS Access 70
Radu Grosu
Aurora Borealis
realitate augmentata
Cisco Systems
evolutie economica